خبر

  • 1187
  • 876 مرتبه
اخذ استاندارد Gost-R برای 5 شرکت ایرانی از ابتدای سال 99

اخذ استاندارد Gost-R برای 5 شرکت ایرانی از ابتدای سال 99

11/13/1399

از ابتدای سال 99، پنج شرکت قطعه سازی ایرانی از طریق گروه همکاری های صنعتی بازرگانی ایران و روسیه موفق به اخذ گواهینامه انطباق محصول روسیه GOST-R گردیده اند.
شرکت های "فولادین ذوب آمل"، "رینگ سازی مشهد"، "فولاد فام"، "کولیس" و "متالورژی پودر مشهد" گواهینامه انطباق محصول با استانداردهای روسی (GOST-R) را پس از انجام تست های فنی و انجام آزمونهای تاییدی محصول, توسط آزمایشگاههای بین المللی و اکردیته این کشور دریافت نمودند.
این گواهینامه تضمینی برای محصولات تولیدی واحدهای صنعتی جهت حضور در بازار کشور روسیه , صادرات کالا , افزایش فروش و رضایت هرچه بیشتر مصرف کنندگان می باشد.
روسیه مؤسساتی با زمینه فعالیت تست و آزمایش ، بازرسی فنی و همچنین صدور گواهینامه های بین المللی محصول را بعنوان مراجع ذیصلاح تأیید نموده که مجاز خواهند بود تا پس از بررسی های لازم و اطمینان از انطباق مشخصات محصول با الزامات مربوطه ، اقدام به صدور گواهینامه GOST-R  نمایند. بدین ترتیب علامت GOST-R   نشانگر انطباق محصول با استانداردها ، قوانین و مشخصات تعریف شده کشور روسیه است و محصولی که موفق به اخذ این گواهینامه شود مجوز ورود به بازار کشورهای مذکور را اخذ کرده و می تواند در تمامی کشورها عرضه شود .

 

فایل های پیوست